fbpx

Könnyen érthető jazz Tóth Viktorral 4. rész

Kategória
Jazz
Dátum:
2021-04-28 19:30
Helyszín
https://www.facebook.com/events/493604945101142
Könnyen érthető jazz Tóth Viktorral 4. rész
 
 

Üzemelteti iCagenda

© 2019-24 MagyarJazz / Jazz.hu szakmai jazzportál, szeretett műfajunk, a JAZZ szolgálatában. All Rights Reserved. • Készítette és kiadásért felelős személy: Irk Réka • Kiadó: Jazzponthu Kulturális Alapítvány • 1122 Budapest, Maros u. 28. • Adószám: 19345684-1-43
Az alapítványnak adományt az alábbi bankszámlára köszönettel fogadjuk: 10700770-73692180-51100005